Pořádáme Brno Marketing Academy pro talentované studenty

Agentury UNIFER a Move UP rozšiřují projekt Brno Marketing Academy pro talentované studenty

 

Na pilotní jarní školení navážou v letošním roce ještě dvě další

 

Agentury UNIFER a Move UP úspěšně završily pilotní provoz nového projektu Brno Marketing Academy. Navazují tak na úspěšnou tradici talent centra UNIFER, kde v letech 2013 – 2017 získalo praxi díky práci na reálných projektech pro externí zadavatele více než 500 vysokoškolských studentů. Bývalí absolventi stáží v UNIFERu mají dnes výborná pracovní uplatnění a budují své kariéry ve významných společnostech, jakými jsou např. Kiwi, Notino či Student agency, nebo zakládají vlastní firmy.

 

„Ještě jako studentovi mi dal UNIFER velkou příležitost a podporu pro můj rozvoj. Následně jsem byl součástí interim týmu, který měl na starosti prakticky celý marketing Skypickeru a po dokončení rebrandingu na Kiwi.com jsem se přesunul do interního týmu klienta. I díky těmto získaným zkušenostem dnes mohu vést 15členný tým, který se podílí na naplňování globální B2C strategie,“ popsal Miroslav Rozenberg, současný Head of Growth Kiwi.com a dřívější talent UNIFERu.

 

Brno Marketing Academy je záměrně sestavena tak, aby šlo o nejtěžší a nejintenzivnější stáž, jakou mohou vysokoškolští studenti – minimálně v Brně – absolvovat. Během osmi týdnů účastníci akademie absolvují přednášky agenturních expertů a každý týden je čekají jiné praktické úkoly. Akademie tak kromě doplnění teoretických poznatků a zkušeností z praxe věrně simuluje reálný agenturní život, který je obvykle mnohem rychlejší a náročnější než školní prostředí.

 

 

Účastníci akademie během své intenzivní stáže procházejí komplexním záběrem marketingových a PR disciplín od brandingu a tvorby strategie, přes copywriting a content marketing až po výkonnostní marketing a práci s analytickými nástroji jako je např. Marketing miner, Google analytics a další.

 

„Zájem studentů o kvalitní stáž překonal naše očekávání. V pilotním kole jsme museli kandidáty pečlivě vybírat, a bylo tak nutné přibližně 75 % uchazečů odmítnout. Neobjevených talentů, kteří mají zájem na sobě pracovat, je na školách stále dost. V letošním roce bychom chtěli více než 30 z takových mladých talentů posunout do světa „dospělých“ marketérů. I proto po úspěšné jarní pilotní fázi již připravujeme program také pro letní a podzimní stáže,“ upozornil Kamil Pavlíček, CEO agentury UNIFER.

 

Brno Marketing Academy je přidanou hodnotou také pro agenturní klienty. Tak jako představuje jedinečnou příležitost pro studenty k porovnání teorie s praxí v podobě analýz marketingových aktivit klienta či nápadů k realizaci kampaní nebo vylepšení webu, mohou i klientům agentur přinést studenti vítané nové úhly pohledu. Studenti navíc pracují pod přímou supervizí šéfů obou agentur Kamila Pavlíčka (UNIFER) a Ivana Lukáše (Move UP).

 

Přínos akademie si chválí i účastnice pilotního ročníku, studentka Mendelovy univerzity Terezie Janíková. „Během stáže v Brno Marketing Academy jsem získala spoustu praktických zkušeností, zdaleka nejen z oblasti marketingu. Naučila jsem se také pracovat s lidmi, vést tým a poprat se s náročnými úkoly v krátkém čase. Věřím, že z těchto zkušeností budu ještě dlouho čerpat.“

 

Uzávěrka přihlášek pro nejbližší letní termín akademie je do 1. června 2020. Bližší informace o způsobu přihlášení a samotné akademii najdete na webu Brno Marketing Academy.

 

 

Projekt Brno Marketing Academy je součástí širší komunikační strategie obou agentur, na kterou v nejbližších měsících naváže účast vybraných specialistů na konferencích, přednáškách a workshopech s dalšími partnery.