CleverFarm

PR kampaň pro rok 2018 

 

Media relations
Public relations
Strategie

CLEVERFARM

PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI

Společnost působí na trhu od roku 2016.​ CleverFarm je ryze česká firma, působící primárně v ČR a na Slovensku. Společnost přináší nové technologie do zemědělského sektoru tak, aby byly dostupné a srozumitelné každému farmáři.

DEFINICE PROBLÉMU

Start-up CleverFarm potřeboval zviditelnit společnost i jednotlivé odborníky, kteří zde pracují a současně provádět osvětu v oblasti chytrého zemědělství.

CleverFarm_1

 

1. FÁZE: NASTARTOVÁNÍ SPOLUPRÁCE

PR komunikace byla zpočátku zaměřena na představení projektu CleverFarm jako inovátora v oblasti moderního zemědělství. Cílem bylo především popsat produkty a řešení, které společnost poskytuje a zviditelnit odborníky, kteří za start-upem stojí. Cílovou skupinou tak byli nejen samotní zemědělci a agronomové, ale také širší veřejnost a investoři.

2. FÁZE: BUDOVÁNÍ DŮVĚRY A POZICE ODBORNÍKA

Ve druhé fázi se komunikace zaměřila důrazněji na cílovou skupinu uživatelů produktů společnosti CleverFarm, což jsou především zemědělci a agronomové. Komunikace cílila především na oborově zaměřená média a propagaci akcí pořádných společností CleverFarm.

 

 

CleverFarm_2

Výsledky rok 2018

Za období roku 2018 jsme pro společnost CleverFarm v Česku a na Slovensku zajistili:  

Mám zájem o podobný projekt

Naše další Reference

Všechny reference