Společnost Furch Guitars byla založena v roce 1981 a postupně se vypracovala mezi nejvýznamnější světové výrobce akustických kytar a bas.
Pro výrobu svých nástrojů používá materiály nejvyšší kvality získávané s respektem k životnímu prostřední. Tyto materiály v kombinaci s unikátními výrobními procesy a precizním zpracováním dodávají kytarám Furch výjimečný zvuk, který se snaží i nadále rozvíjet. To je hlavní úkol jejích výzkumných aktivit, v jejichž rámci prolamuje současné hranice kytarového průmyslu a vyvíjí nové technologie i výrobní postupy posouvající její nástroje stále blíže k dokonalosti.
V současnosti Furch Guitars dodává své nástroje do 32 zemí na pěti světových kontinentech, zaměstnává přes 60 špičkových nástrojářů a ročně produkuje až 8 000 kytar, které využívá např. Al di Meola, Suzanne Vega, Per Gessle, David Koller, Vlasta Redl, Zdeněk Bína či Thom Artway.
Spolupráce byla zaměřena především na média, která se věnují kytarám (novinky, recenze), v rámci českého trhu i na byznysové informace (expanze na nové trhy a další zajímavosti).
Vytipování, oslovení a realizace spolupráce s TOP světovými influencery na sociálních sítích–
(Paul Davids, Darrel Braun Guitar, JustinGuitar, Tony Polecastro, Marco Crillo)
Dlouhodobá spolupráce má měřitelný dopad na návštěvnost webu i známost značky – každé youtube video má sledovanost v řádech deseti až statisíců s přímým dopadem na cílovou skupinu.
Za období spolupráce probíhala v těchto světových lokalitách