Furch Guitars

Z městečka až na konec světa

Marketing
Public relations
Strategie

Furch

PŘEDSTAVNÍ SPOLEČNOSTI

Společnost Furch Guitars byla založena v roce 1981 a postupně se vypracovala mezi nejvýznamnější světové výrobce akustických kytar a bas

 

Pro výrobu svých nástrojů používá materiály nejvyšší kvality získávané s respektem k životnímu prostřední. Tyto materiály v kombinaci s unikátními výrobními procesy a precizním zpracováním dodávají kytarám Furch výjimečný zvuk, který se snaží i nadále rozvíjet. To je hlavní úkol jejích výzkumných aktivit, v jejichž rámci prolamuje současné hranice kytarového průmyslu a vyvíjí nové technologie i výrobní postupy posouvající její nástroje stále blíže k dokonalosti. 

 

V současnosti Furch Guitars dodává své nástroje do 32 zemí na pěti světových kontinentech, zaměstnává přes 60 špičkových nástrojářů a ročně produkuje až 8 000 kytar, které využívá např. Al di Meola, Suzanne Vega, Per Gessle, David Koller, Vlasta Redl, Zdeněk Bína či Thom Artway.

 

Detaily spolupráce

Spolupráce byla zaměřena především na média, která se věnují kytarám (novinky, recenze), v rámci českého trhu i na byznysové informace (expanze na nové trhy a další zajímavosti).

Furch_1

Furch_2

Klíčové milníky spolupráce

Veletrh NAMM v USA: 2019

Furch

Spolupráce s Youtubery/Influencery

Vytipování, oslovení a realizace spolupráce s TOP světovými influencery na sociálních sítích– 
(Paul DavidsDarrel Braun GuitarJustinGuitar, Tony Polecastro, Marco Crillo)

Dlouhodobá spolupráce má měřitelný dopad na návštěvnost webu i známost značky – každé youtube video má sledovanost v řádech deseti až statisíců s přímým dopadem na cílovou skupinu​.

Furch_4

Furch_6

PR komunikace pro FURCH 2017 – 2020

Za období spolupráce probíhala v těchto světových lokalitách

Komunikace na zahraničních trzích

Furch_7

Furch_5

Výběr světových médií s exkluzivními výstupy o Furchu

Mám zájem o podobný projekt

Naše další Reference

Copywrtiting
Media relations
Public relations

PŘEDSTAVENÍ KNIŽNÍCH TITULŮ

kouknu na to

+
Media relations
Public relations
Strategie

+ 34 % ZVÝŠENÍ TRŽEB PO REBRANDINGU

kouknu na to

+
Media relations
Public relations

KOMPLEXNÍ PR

kouknu na to

+
Marketing
Public relations
Strategie

MEZINÁRODNÍ PR

kouknu na to

+
Všechny reference