Kiwi.com

REBRANDING ZNAČKY

Media relations
Public relations
Strategie

KIWI

PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI

 

OD STARTUPU NA VRCHOL

 

Kiwi.com je inovativní celosvětový vyhledávač letenek, který se zaměřuje na kombinace nespolupracujících Aerolinek. Je schopen díky vlastnímu unikátnímu technickému řešení vyhledávat letecká spojení a cenové nabídky letenek, které na trhu nemají konkurenci.V roce 2017 dosáhnulo tržeb 17,7 miliard Kč. Původní název Kiwi.com je Skypicker.

 

Ještě než přišlo Kiwi, byl tu Skypicker, malý startup z Brna, který ale svoji značku postupně přerostl. Agentura Move up byla součástí celého procesu vývoje této firmy, od prvních úspěchů až po raketový růst, který si vynutil vytvoření a představení nového brandu

ZADÁNÍ KLIENTA

 

Nalézt nové jméno a identitu společnosti​.

 

Jméno mělo být – dostatečně jednoduché, zapamatovatelné,  mezinárodně pochopitelné bez vedlejších mezijazykových konotací​.

 

Veškerá komunikace změny jména měla současně udržet odkaz k cestovnímu průmyslu​.

Kiwi_1

Kiwi_2

ZMĚNA ZNAČKY

Mezi našimi úkoly bylo:​

Uvést do života nový brand.

Naplánovat  a zrežírovat veškerou související komunikaci.

ZMĚNA KOMUNIKACE V ČÍSLECH

Kiwi_3

Kiwi_4

VÝSLEDKY

 

„Po úspěšném rebrandingu společnosti, který odstartoval 18. května, překonalo Kiwi.com hned několik rekordů. Mezi nimi například denní obrat přesahující milion euro nebo miliontého zákazníka.“

 

– Oliver Dlouhý, CEO společnosti

Mám zájem o podobný projekt

Naše další Reference

Marketing
Public relations
Strategie

Z MĚSTEČKA AŽ NA KONEC SVĚTA

kouknu na to

+
Copywrtiting
Media relations
Public relations

PŘEDSTAVENÍ KNIŽNÍCH TITULŮ

kouknu na to

+
Media relations
Public relations

KOMPLEXNÍ PR

kouknu na to

+
Marketing
Public relations
Strategie

MEZINÁRODNÍ PR

kouknu na to

+
Všechny reference