MAINTICA je softwarová a konzultační společnost, která vyvíjí unikátní aplikaci pro digitalizaci a automatizaci provozu hotelového resortu.
S firmou českou MAINTICA, která se zabývá facility managementem a preventivní údržbou resortů, hotelů i dalších budov, jsme spolupracovali na strategii oslovování potenciální zákazníků alternativními metodami.
Vzhledem k tomu, že se jedná o B2B segment, a cíloví decision makeři jsou aktivní na LinkedINu, rozhodli jsme se pro strategii kombinující tvorbu obsahu a přímé oslovování.
Celá kampaň dávala a stále dává důraz na sdílení reálných zkušeností a úspěchů CEO, přinášení hodnoty čtenářům, získávání relevantních kontaktů a sběr zpětné vazby. Na základě tohoto přímého kontaktu s cílovou skupinou a jejich cenného feedbacku došlo k několika úpravám, které dělají produkt ještě konkurenceschopnějším.
Všechny výstupy i komunikace s potenciálními zájemci byla v češtině.