Dánský výrobce kolaborativních robotů s námi začal spolupracovat při svém vstupu na CZ/SK trh v roce 2012. Firma mj. tvrdí, že její roboty jsou snadno programovatelné a může je používat téměř každý bez znalosti programování. Abychom toto tvrzení podpořili, navrhli jsme klientovi ukázkovou cestu po redakcích českých a slovenských technických médií. Během tří dní jsme navštívili celkem 10 redakcí odborných časopisů v Česku i na Slovensku a umožnili redaktorům vyzkoušet si ovládání robota. Akce měla mezi noviníři pozitivní ohlas. Bylo pak pro nás také mnohem snadnější komunikovat s nimi témata spojená s Universal Robots, protože měli s roboty vlastní zkušenost.
Jedním z nejlepších mediálních výstupů naší práce pro UR bylo zapůjčení robota redakci Technet.cz
V dalších letech jsme Universal Robots poskytovali standarní PR servis, kdy bylo naším úkolem především zajistit mediální zviditelnění firmy, resp. jejích produktů-robotů. Jakou součást této práce jsme mj. vytvořili tři případové studie (copywriting) z reálného nasazení robotů UR v českých výrobních firmách a tyto případové studie jsme také publikovali. Navíc z těchto případových studií vznikla videa, které UR dodnes používá na svém korporátním webu jako reference.